Pardubice hledají dodavatele chytrého parkování

0
873
Foto: Pixabay.com

Zefektivnění parkování ve městě, nové parkovací automaty či přehled o obsazenosti parkovacích míst. Přesně to je předmětem zadávacího řízení, jejímž prostřednictvím Pardubice hledají dodavatele inteligentního parkovacího systému. Jakým způsobem budou tyto informace získávány a následně předávány do řídicího centra, ukážou výsledky tohoto řízení.

Záleží na dodavateli, jakou zvolí technologii

„Díky jednotnému parkovacímu systému budeme mít k dispozici informace o tom, jak jsou daná parkovací místa využívána a následně budeme moci s těmito informacemi také pracovat a lépe systém kontrolovat. Jakou technologii dodavatel v rámci plnění této veřejné zakázky zvolí, přitom bude záležet na něm,“ podotýká primátor Martin Charvát (ANO 2011) s tím, že v případě této zakázky město navíc využilo možnost vypsat takzvané jednací řízení s uveřejněním, takže bude možné podmínky zadávacího řízení doplňovat a upravovat v průběhu řízení po jednání s dodavateli.

Město hledá i dodavatele nových parkovacích automatů

V souvislosti se zavedením jednotného systému inteligentního parkování z města zmizí také všechny stávající parkovací automaty. „Spolu s dodavatelem monitoringu město hledá také dodavatele nových parkovacích automatů, které umožní identifikaci vozidel na základě registračních značek a on-line přenos informací do centrálního systému. Výhodou nových automatů bude možnost platit parkovné prostřednictvím běžné platební karty. I v tomto případě bude zvolený způsob technologie pro identifikaci záležet na vybraném dodavateli,“ dodává primátor.

Nový systém rezidentních a abonentních karet

Další bodem zadávacího řízení, kromě zajištění monitoringu a parkovacích automatů, je zavedení nového systému výdeje rezidentních a abonentních karet včetně webového portálu pro zákazníka, který by měl celý proces od předregistrace a vložení dokumentů přes editaci dat až po platbu parkovného na vybrané období uživatelům výrazně zjednodušit a ušetřit jim opakované každoroční návštěvy zákaznického centra.

Zadávací řízení je tříkolové. Lhůta pro podání nabídek do 1. kola (podávání žádostí o účast v zadávacím řízení) přitom je do 1. listopadu letošního roku. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky přitom činí 55 milionů korun bez DPH.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here