Chrudimská radnice obdržela loni šest stížností. Stěžovala si i společnost Kopanický mlýn, ale neuspěla

0
368
Foto: Roman Zahrádka

Radní města se zabývali analýzou stížností, které obdržela radnice v loňském roce. Ze zprávy mimo jiné vyplývá, že všechny obdržené stížnosti byly neodůvodněné a většina z nich neměla s fungováním chrudimské radnice nic společného.

„Jde o opakované stížnosti stále stejných lidí. Asi nejzajímavější byla stížnost společnosti Kopanický mlýn, která byla právně zastoupena pražskou společností Havel & Partners, přičemž její stížnost nebyla důvodná,“ říká starosta města František Pilný (ANO 2011). „V ostatních případech šlo o stížnosti na věci, s nimiž město nemá nic společného. Za všechny uvedu třeba příklad jednoho společenství vlastníků domu, které podalo stížnost na špatné provedení hydroizolace v jejich sídlišti, nebo prorůstání břečťanu na pozemek pisatele,“ dokládá starosta Pilný.

„Rád bych upřesnil, čeho se týkala stížnost Kopanického mlýnu. Přijde mi totiž velmi zajímavá v tom, že si společnost stěžovala na nedodržování lhůt z naší strany a výsledek prověření ukázal, že zdržování lhůt bylo primárně způsobeno nedodáváním podkladů právě ze strany Kopanického mlýnu. Proto byla její stížnost vyhodnocena jako neodůvodněná,“ doplňuje informaci místostarosta Aleš Nunvář (Piráti).

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here